TALLER DE SÒL PELVIÀ

AMB MIREIA GROSSMANN


DISSABTE 25 DE JULIOL 2026:

De 10.30 a 12.30h al CAMÍ del Montseny
Preu: 40€. Places limitades! INSCRIPCIONS a camimontseny@gmail.com
Taller obert a dones i a homes.

* 10% descompte alumnes de la Formació MC



Sòl pelvià, un món entre les cames i més enllà



QUÈ FAREM?

Taller teòrico-pràctic per entendre el sòl pelvià, què l’agredeix i, sobretot, què podem fer per protegir-lo. Taller obert a dones i a homes. Cal inscripció prèvia a camimontseny@gmail.com

El sòl pelvià és el conjunt de músculs i teixits que tanquen el terra de la pelvis. Popularment parlant, són els músculs que tenim entre les cames.

El sòl pelvià és el responsable no només de la contenció urinària, sinó del bon funcionament de la bufeta, la vagina, la matriu i el recte. Casi sorprèn que una zona tan important sigui tan desconeguda. Per què té problemes? Com el podem ajudar? Quines són les situacions de risc? Quins són els símptomes d’alerta?

El taller constarà d’una part pràctica perquè les participants surtin de l’activitat no només amb informació valuosa sinó també amb eines concretes i funcionals, que podran aplicar en el seu dia a dia, des del primer moment.

Les participants poden venir vestides de carrer, no cal venir amb roba d’esport.



Viuràs un taller per aprendre, entendre i passar-t’ho bé! INSCRIPCIONS a camimontseny@gmail.com



QUI L’IMPARTEIX?

Mireia Grossmann
Fisioterapeuta, osteòpata, divulgadora de la salut del sòl pelvià.
Autora dels llibres: 
“El suelo pélvico al descubierto”
“Menopausia, no hay reglas”
“Menopausa, no hi ha regles”
Premi “Fisioterapeuta de l’any” 2024.
Premi Hera a la divulgació 2025.